دیل م
نوشته شده توسط : hossein parto

 

 اقیانوس اطلر،

نصب لباس برای یک شخصیت

برای تناسب با لباس، شما شخصیت را به یک شی برخورد تبدیل می‌کنید، سپس یک شبیه‌سازی پارچه‌ای برای یک کادر واحد انجام می‌دهید - کادر ژست بالا. در حالی که شبیه‌سازی ادامه دارد، پارچه لباس بر روی کاراکتر قرار می‌گیرد. تغییرات ظریف در موقعیت garment's به صورت مداوم به هنگام اجرای شبیه‌سازی رخ می‌دهد. شما شبیه‌سازی را در یک موقعیت مطلوب متوقف می‌کنید، سپس موقعیت را به عنوان موقعیت اولیه ذخیره می‌کنید.

شما می‌توانید از محدودیت‌ها و حوزه‌های پویا برای تاثیر گذاری بر ته‌نشینی پارچه استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید چین و چروک‌ها را بیرون بکشید یا بخش‌هایی از لباس را به مکان‌های خاص در مورد شخصیت خود سنجاق کنید. شما می‌توانید ویژگی‌های مختلف این پارچه را برای تغییر رفتار فیزیکی پارچه تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید انواع مختلفی از پارچه را ایجاد کنید و بر رفتار فیزیکی لباس تاثیر بگذارید. شما می‌توانید از پارچه‌های مختلف مانند نیم‌تنه بیسبال با آستین چرمی استفاده کنید.

پارچه را ببندید

اول، شما انیمیشن را از ژست سر بالا گرفته تا ژست شروع انیمیشن بازی می‌ک





:: برچسب‌ها: دیل م ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: